جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

درباره مبل آرا

بعد از گذشت 20 سال فعالیت مستمر در زمینه فروش مبلمان و جمع آوری باشگاه مشتریانی به گستردگی 25 هزار نفر، ارائه خدمات تعمیر مبلمان به عنوان دغدغه‌ای بسیار مهم برای ما مطرح شد.

تعمیر شکستگی و خوردگی‌های چوب مبل

مبل آرا با ارائه خدمات تعمیرات مبل و تعمیر شکستگی مبل آماده ارائه خدمات در زمینه انواع مبلمان استیل، شرکتی، راحتی است.

تعویض فوم مبل

بهترین انتخاب این است که قبل از تعویض مبلمان تلاش کنیم که تعمیرات انجام دهیم تا هزینه‌هایمان را کاهش دهیم. یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های مبل که سریع‌تر از سایر بخش‌ها به رسیدگی نیاز پیدا می‌کند، فوم و اسفنج است.

تعمیر و ترمیم فنر و تسمه کشی

اگر فنر هنوز سالم بوده و کیفیت خود را حفظ کرده باشد ممکن است به دلیل شل شدگی فنر نشیمنگاه مبل فرو رفتگی پیدا کند. در اینصورت تعمیرکار مبل آرا با ابزار و اتصالات لازم این مشکل را برطرف خواهد کرد.
سال سابقه کار
0 +
مشتری
0 +
تولید مبل
0 +
بازسازی مبل
0 +

تعالی تخصص ماست

در نهایت برای دست یافتن به اهدافی همچون افزایش سرعت فرایند کار، ارتقا کیفیت خدمات و نظارت و همچنین قیمت تمام شده پایین‌تر، مجموعه تخصصی تعمیرات مبلمان مبل آرا راه‌اندازی شد.مبل‌آرا با به‌کارگیری افراد متخصص و تجهیزات حرفه‌ای، امکان تعمیر مبل‌های راحتی، مدرن، کلاسیک، نئو کلاسیک، فرانسوی و … را در مجموعه خود فراهم کرده، که این گام بزرگی برای تحقق آسایش و مطلوبیت مشتریان این مجموعه است.
امکان بازدید از محیط وسیع و روند انجام تعمیرات در مرکز تعمیر مبلمان مبل‌آرا، جزئی از خط مشی مجموعه در راستای حفظ و محترم شمردن حقوق مشتری است که نگرانی‌های پیرامون کیفیت مواد اولیه و نحوه خدمات رسانی را به‌طور کامل از میان می‌برد.

تجهیزات مدرن

ما فقط یک شرکت تعمیرات معمولی نیستیم بلکه یک ارائه دهنده خدمات تخصصی و حرفه ای هستیم که با آنها می توانید تجربه های خوبی داشته باشید.

مشاوره رایگان

مشتریان عزیزی که نمی دانند مبلمان آنها آیا نیاز به تعمیر دارد یا اصلا قابل تعمیر هست یا خیر؟ و یا اینکه صرفه اقتصادی برای تعمیرات دارند و یا سوالات فنی از قبیل مواد مصرفی، مدت زمان مورد نیاز برای کار و... بصورت حضوری و تلفنی بدون هیچ هزینه ای میتوانند از خدمات ما استفاده نمایند.

مبل آرا - تعمیر و بازسازی مبل

متخصصان حرفه ای

به منظور به دست آوردن نتایج عملیاتی و دقیق با بهره گیری از کارشناسان متخصص به طور تخصصی تعمیر مبل و شستشوی مبل را انجام می دهیم.

پرسنل واجد شرایط

پیشکسوتان این گروه سرشار از تجربه در زمینه انواع مبلمان منزل، تجاری ، بیمارستانی و … می باشند و از قوانین اتحادیه صنف مبل سازان ایران پیروی می کنند و همیشه سعی در کسب رضایت مشتری دارند.